26 februari 2009

veckan

Så har snart en vecka till gått,veckorna bara springer iväg,hinner inte alls med,tänka sig att d är vår snart :-) har satt mamma i lite arbete,hon ska sy fodrade jeans jackor till barna som ska matcha varandra till våren,blir spännande å se resultatet sen :) igår var jag å kidzen å hälsade på camilla,dom bodde jätte mysigt ute vid havet,förstår att dom bosatt sig där med tanke på villken fin miljö det är när man har barn.Sen när jag kom hem satt jag igång å bakade bullar,marcus å isak fick vara med på ett litet hörn,dom fick sig varsin liten degbit ;-) så nu har jag gjort bort bullarna å dom supergoda kakorna som jag fått recept av mormor,skönt att göra bort en del av baket nu så man inte har så mycket sen att göra sen,skulle ba ha haft en frysbox i garaget så man kunde rymma lite mer,idag köpte jag en receptbok med 100 chockladrecept,allt mellan himmel å jord i den,har jag varit å rännt på ersboda i diverse butiker å små handlat,marcus har jobbat på dagis,imorrn är d min tur å vara fröken ;) på lördag blir d nog bara lugnt å på söndag ska vi på dop,måste checka av garderoben å se om d finns nå att ha på sig då.nä nu ska jag gå å sussa....tjingeling

1 kommentar:

  1. Hej hej .... tackar för kommentaren de e alltid kul o få ju ...följer du min blogg??? de hade vart kul .....måste säga att du har en bra blogg o kul med någon som oxå bor häruppe ju ;)

    SvaraRadera