01 februari 2009

Loppis

Så har söndgen varit,tillbringade den på loppis,villket var helt onödigt fick inte sälja nästan nått :-( fast jag hade storrea på allt på slutet,men d var rätt lika för alla där,folk hade nog mest ba tråkigt å for dit för att kika.Gav bort typ allt sen efter loppisen,ides inte dra med hem sånt jag ändå tänkt göra mig av med,men lite jeans fick följa med hem,mio får använda dom när hon blitt större.Fyndade 2 jättefina set åt henne,en blus med en hängselkjol,och en virkad klänning med borelo (heter d så?) så d var jag nöjd med,var en gammal klasskamrat som sålde sina flickors urväxta kläder till superpris på slutet av dagen.Sen när jag kom hem möttes jag av en hungrig/ilsk snutta som vägrade ta flaskan,den dög inte,så d blev juh paniken av med jackan å sätta sig å mata argbiggan.

Nu sitter jag mest bara å inväntar beck,såg den på bio men minns knappt vad den handlade om,roligt att d kommer att visas nya beck filmer nu på söndagarna,me like

Imorrn har isak dagis,själv har jag inget inplanerat,kanske övertala marcus att vi ska påbörja nå nytt projekt här i huset,får passa på under vintern med sånt,för på sommaren har man juh fullt upp utomhus....hmm....kanske måla groventren,vill måla på vitt och grått där inne,är hel vitt nu men den vita färgen ser så dassig ut.

nä nu ska jag kila

hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar