04 februari 2009

Morgonrusch

Villken morgon alltså,vaknade av att telen ringde,marcus stod å gjorde sig klar för att fara på jobbetå göra sitt avslut,ser att d är dagis som ringer,tänker vad vill dom då,isak ä juh hemma,då är det en pappa till nå barn som undrar om marcus ska jobba på dagiset!men d är väl i april säger jag,det står då marcus.n på listen....shit d hade vi glömt,skrev på dom listornaisep nån gång så d var väl lätt hänt,så marcus fick bara dra på sig kläderna å skynda dit,för han som ringde var ensam med 8 ungar å d var dags för frukost,så d blidde ingen avtackning på hans jobb :-( trist å inte hinna träffa dom andra som också slutade idag.Jag tog med mig kidzen å for till linn,jojo kom dit med fenix också och flippan var hemma,hon å isak har lekt så snällt hela dagen :-) nu sover ungarna så jag har hunnit få i mig en omelett städat undan och en liten tid för bloggning :-) ska nog in till stansnart igen å lämna tillbaka en film som skulle ha varit tillbaka igår,pop har upp till 70% rea så ska in där också :-)

tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar