19 februari 2009

nyklippt

Snuttan har hunnit bli 3 månader nu,stora tjejen som jollrar hela tiden,hon sover fortfarande som en stock på nätterna,ibland är d så man får väck upp hon.Får hoppas d håller i sig :-)





I tisdags klippte jag isak,mot slutet ville han inte alls vara still så d såg lite roligt ut så igår tog marcus klipparn å tog hela håret,han blev så mycket äldre i utseendet när han blev snaggad.


Annars är d rätt lugnt här hemma,planerar lite grejjer inför våran vigsel/resa,måste ta å leta efter nått hotel i stockholm för vi måste övernatta där innan vi far vidare.Idag har jag städat ut en garderob till Mio,är så svårt att hitta vad man ska ha när dom ligger ihoptryckta i en byrå,så nu är dom prydligt lagda/sorterade och upphängda :-)Ikväll blir d kanske en sväng förbi nån tyg butik,mamma har tänkt börja sy lite barn kläder igen å vill ha med mig som råd,skönt å göra en kvälls utflykt känner jag.Har nu lyckats gå ner lite mer,så här har d gått....gravid + ca 14kg,Idag -23kg,så det går riktigt bra,kan juh inte köra så fullt ut som jag skulle vilja pga ammningen,men det är juh inte så många månader kvar innan hon ska avvänjas....I slutet av april ska jag ha tjej fest så tills dess ska hon då ha börjat med flaskan.nä nu ska jag ta å leka lite med lillan innan vilde kommer hem.

tjing



2 kommentarer:

  1. OJ vad Isak är lik pappa sin :) Som h'rhemma...

    SvaraRadera
  2. Oj vad lik han blev dig när han blev korthårig! Stor killen =)

    SvaraRadera