14 februari 2009

Alla hjärtansdag


Idag har vi varit på stan med ungarna,varit å köpt en dop present till elliot,var på lilla miraklet,jädrans vad dom har tagit in stort sortiment,hur mycket kläder som helst,man blir juh helt sjuk av att gå å titta,kliade i fingrarna kan jag säga men jag lät bli att handla :-) sen blev det lite kaffe i kylan å en sväng förbi ica så isak fick köpa sitt lördags godis och ballonger,var en tant där inne som började prata med isak och frågade om han skulle köpa sig nå lördags godis,isak som blir lite blyg tittar bara på henne,sen stoppar hon ner handen i jackan och plockar upp lite mynt som hon ger till han som han ska köpa sig lite godis för d är juh alla hjärtans dag säger hon,isak tackar å rusar snabbt iväg till lösgodis hyllorna,var lite annorlunda,har aldrig varit med om nån som bara ger pengar åt nått barn bara sådär....gulligt var d iaf.På eftermiddan kom magnus å hans tjej förbi å drack kaffe.Ikväll har d blitt frukt sallad och kanel grädde,jättegott att ha kanel istället för socker i grädden,lite present öppning också förståss,fick en fin mugg där d stod I love you och en fin röd tröja,marcus fick guns n roses senaste cd å en film,inte så romantiskt men alla butiker hann stänga när jag var in å skulle handla så jag fick hålla till godo med maxis sortiment :-) barna fick förståss nått litet dom me,en liten jacka till mio å en cd skiva till isak.Nu är det melodifestivalen och sen blir d å se på film.....nä nu ska jag ta å vara lite trevligt med min karl.


tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar