07 februari 2009

härliga lördag

Tjollahop!Fredagen spenderades hos bredvikarna.....käkade middag där å surrade,sen såg vi på lets dance och bara tog d lugnt.


Jag gillar lördagar,el vem gör inte d....är iaf nåttspecielt med just den dagen,sitter nu å väntar på wille m fam,dom har varit på leos å tar sig en sväng förbi.Var å handlade idag jag marcus isak å mio,la mat kassen i vagnen när vi gick ut,marcus tog den med mio i å jag tog isak,när vi kom hem så skulle jag ta in maten så var den inte i bilen,då hade marcus glömt den i vagnen när han tog upp mio,så d var bara å vända,igår hade marcus tid på nått ställe på morgonen,ringer mig när han kommit till stan å säger att inte hade jag nån tandläkar tid...öhhh d var inte tandläkaren du skulle till!!han kan vara såååå tankspridd ibland :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar