01 februari 2009

morgonstund
















God morgon! Isak vaknade i ottan så har haft en massa tid över för surfning,hamnade på la radoute,hittade en massa jag vill ha,men tycker att dom är lite häftiga i sina priser,mest klänningar som jag fastnade för...åhh vad jag längtar till sommaren!
Jag å marcus har nu kört gi i en vecka,har juh inte kunnat utesluta allt eftersom jag ammar,men resultaten är so far -2kg -7cm runt magen,tänkte att det är lika bra å mäta sig också,för ibland kan man stå still på vågen fast det händer massa på centimetrarna,marcus har gått ner lika som jag,betydligt lättare när man äter samma kost.
Nu ska jag ta å fixa gi frukost och sen börja packa ordning allt inför loppisen idag,får väl se om man får sålt nå barn kläder,var på strömpilen och på rean i affärerna är juh sanslöst billigt.....köpte jeans till lillan för 25kr tröja till isak för 15kr,när man kan handla så billigt nytt så borde det vara svårt att sälja begagnat å få nå för det.Min ring hade kommit också,jättefin,visste inte att d var en schalin's ring innan,var juh perfekt för d är förlovningsringen också.
tjing!
tjongelingh






































1 kommentar:

  1. Hej det är mor tack för hjälpen att lägga upp en blogg åt mig . Hoppas den kommer att var ett verktyg för mig att gå ner i vikt. Vad fin din nya blogg blev tjingeling

    SvaraRadera