19 mars 2009

uppsägning







Så har jag fått besked att jag kommer att bli uppsagd,kommer att sluta nångång mellan 1 jan-10feb,om inte konjukturen vänder då förstås,får väl hoppas på det,hade inte brytt mig om det var så att marcus också är arbetslös,får väl se vad som händer.




Idag så har jag varit in till stan en snabbis å handlat,gjort choklad bollar med isak,han åt mängder med socker så han är nog inne i ett socker rus nu,har även försökt få snuttan att ta flaskan men icket sa nicket.....ser inte nå vidare ut för att kunna fara på 30års festen på lördag :-( ska truga lite mer ikväll.....fick nycklarna till missionshuset idag,så vi har varit där å kikat,det blir nog bra det där.Ikväll ska marcus glo på hockey så jag får väl ta å sätta mig å redigera bilder å skicka efter det var länge sedan jag gjorde det,ska också ta å baka tårtbottnarna å kolla in i garderoben vad som finns att ta på sig....nänu ska jag ta å göra nå nytta....tjingeling tingeling :-)






1 kommentar: