25 mars 2009

stadstur

Idag har jag varit in på stan med morsan och shoppat lite,träffade förståss på linn å elliot där också :-) bestämde att hon ska hjälpa mig att få fast nå lös slingor i håret nån dag.Har fått rätt långt hår nu och blir lite osäker på om jag beställt tillräckligt långa slingor...hmm......Idag skulle jag köpa en jacka till mio som jag vart sugen på ett tag,men den hade juh sålt slut som smör direkt inne i stan,så det fick bli en tur till strömpilen och där fanns den ''lyckliga jag''den är bara så fin,ser ut som en gammal jacka i tyget med små äpplen på,blev att par mjukisar åt isak också,och en ny bh till mig själv,är less på dom tråkiga ammnings bh:arna man fått använda ett tag nu.På maxi sprang jag på camilla som man typ aldrig träffar annars och sen en dagis fröken som var å shoppade till sin lilles dop,sen även en gammal barndoms vän på olles när vi skulle plocka upp pappa,ja alla möjliga träffade jag på idag.Igår eftermiddag satt jag å beställde efter tack kort och idag kom dom,lite snabba va!nä nu ska jag ta å glotta lite på buken....hej svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar