12 mars 2009

Präst besök


Dagen började med att telen ringde 06:30 en som skulle jobba på dagis idag hade magsjuka så hon undrade omvi kunde ta det passet,men vi hade fullt upp själva,men bestämde istället att isak fick vara hemma idag eftersom dom kanske blir en kort på personal sidan,kanske vi klarar oss från magsjukan själva om han är hemma också :-) Idag kommer prällen på besök för att gå igenom dopet,tycker igentligen inte att d behövs men det är väl kanske bra för prällen å veta villka psalmer som ska vara med.Idag kom marcus pappa å karin hem från thailand så han var å hämtade dom på flygplatsen å körde hem karin till nordmaling,Isak följde med så jag fick lite egen tid med snuttan,Håller på att spåra vart mitt paket är somskulle varit på ok den 9:e....ser att d varit på böleäng sen for d till posten i umeå och sen vidare till göteborg,det sista jag såg så var d i ånge.....vill juh ha mitt paket!blir juh lite sne kan jag lova,men d är sånt som händer 1 gång per år sa han på ok....jo tjena!Ikväll ska jag på styrelsemöte på dagis,introduktion för föräldratjänst ansvaret,känner mig inte så pigg på det,har haft ungarna vakna inatt i olika omgångar,lillan fick aldrig sig nån lång sömnstund under dagen så då blev nattsömnen helt störd,så man har inte sovit så mycket,men nu ligger då lillan ute å sover så nu ska hon förhoppningsvis sova gott inatt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar