24 mars 2009

fyra godingar

Igår var jag å kidzen å hälsade på hos linn,alltid trevligt att träffas å få snacka av sig lite,marcus jobbade på dagis under dagen,på kvällen var d stormöte på fritidsföreningen,fick förfrågan om jag kunde ställa upp som ordförande i 2år,dom ville ha en kvinna och gärna nån med barn,och tyckte d var dags för generations skifte,hade först tänkt tacka nej men d blev att jag tackade ja,verkade inte vara så betungande,mio hade varit helt hysterisk dom 2 timmar jag var borta,vägrar juh ta flaskan,fast hon var nog inte hungrig,var nog sugbehovet som spökade.Har idag varit in till stan och betalat våra vigsel dokument som skickats för spansk översättning,snart far vi juh!jäklar vad tiden gått fort!Så snart får vi hänga upp en skylt där d står familjen Nyman :-) isak har haft ont i munnen ett tag nu,vi var nästan säker på att han fått hål i nån tand,hur otroligt d än kan låta,så han fick en tid hos tandis idag men d visade sig vara munnblåsor som besvärat,så vi har köpt hem nått man ska smörja in dom med så dom inte ska göra så ont.nä nu ska jag titta till dom badande barnen...tjing










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar