07 oktober 2009

höst eller vinter

få se hur länge d ska dröja innan det är vitt ute,jag gissar att i dagarna kommer d snö,hade gärna haft höst ett tag till.Har varit med isak på 3års kontroll idag och han var godkänd eller vad man säger :-) sen bar d iväg å köpte tyg och sedan blev d hamburgare på max och avslut på leksaks avdelningen på åhlens,isak är så duktig när man är på stan så d är riktigt roligt att fara med han.Ikväll bär d av till låviken,ska fara till mamma å sy lite tjusiga kläder till barnen,sover över tills imorrn,ska bli riktigt skönt....marcus är nu klar med taxi kortet,går bara å väntar på alla papper som ska behandlas så snart lär han vara ute på vägarna,själv börjar jag läsa den 19:e...ska läsa matte och engelska fram till jul,hoppas jag klarar det,var juh ett tag sedan man öppnade en skolbok...sisådär 14 år sedan!ska läsa hemma så d lär nog bli tufft men jag ska göra mitt bästa.nästa helg bär d av till storstan med jojo,perfekt timing,då hinner man ladda batterierna innan allvaret börjar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar