12 oktober 2009

Gillade texten på den här bilden.............

Så var det en ny vecka igen...helgen gick fort,i lördags var vi på tropik huset i holmsund och tittade på ormar och jättesöta apor,sen blev det en snabbis på stan,på kvällen så var d fotboll här hemma så jag gick till elisabeth och drack vin å surrade till midnatt,kändes i kroppen igår kan jag lova.Idag har vi varit på öppna förskolan och ikväll har det varit städ på fritids,blev ingen arobics ikväll,har så sablans ont i knät,vet inte vad jag gjort...hoppas det går över fort så man kan vara ute å promenera snart.Imorrn blir det tandläkaren,onsdag fara å fika med backman å fira hennes födelsedag i efterhand,på fredag far jag å boija till stockholm,kommer bli jättekul å fara iväg å bara vara!Nä nu ska jag ta å göra lite kvällsfika och se på tv....tjing

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Ska snoka igenom din blogg :) Har redan kikat på alla bilder, dina barn är ju bara så söta :) // Sara

    SvaraRadera