23 oktober 2009

helg igen

bild från www.homenumberone.se
bild från Country by mail

Jag ser det snöar ....det var väl roligt hurra....! eller nått,nä inte är d så kul med snö, men det blir juh ljusare ute iaf....


Har nu börjat läsa engelska,känns som att det kommer gå bra,matte sedan å det blir nog lite tuffare,måste se till att få sitta i lugn å ro när jag ska läsa bara...så ska det nog funka. Marcus börjar köra taxi på måndag....kommer bli en omställning,har juh vant mig att ha han hemma nu men det är bra att han fått ett jobb,är juh inte så lätt nu för tiden.


Ska nog köpa lite tjusiga bokstäver och sätta upp i sovrummet,finns oändligt med utförande på dom...vita rostiga trä järn papp....och form framför allt....i köket ska det upp lite tavel hyllor där bilder på familjen ska stå...kanske åker dit lite bokstäver också.


nä nu ska jag strax på stan ...måste ta å fixa mig i ordning!






1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som pluggar! Det ska nog gå finfint. Roligt även att Marcus fått ett jobb, det ju precis som du säger inte så lätt nu för tiden.

    SvaraRadera