15 januari 2010

time for work

3 dagar sen är man inne i arbetetslivet igen,ska bli spännande med ny arbetsplats,kan vara skönt å göra nå annat än man gjort tidigare.I Helgen jobbar marcus så vi får roa oss själva på kvällarna,eller jag får roa mig själv kanske jag ska säga,kidzen är kvällströtta små varelser och den ena är även morgontrött,hon sover från 19 till 09 om ingen väcker upp hon,villket är rätt skönt för då hinner man med att fixa i ordning den äldre innan hon vaknar.Ikväll blir det lets dance å lite chirra,imorrn blir det skridsko åkning,vi har juh tur som har planen mitt imot huset....isak håller på att lära sig för fullt att kunna stå utan att trilla. I veckan var jag å mamma på stan å fyndade,måste bara få skryta lite över mina fynd:-) huvjackan med byxor 64.50:- ,huvtröja 50:- ,manchesterjeans 50:-, pyjamas 50:- ,klänning+byxa 50:- kjol 31:50 allt som allt under 300 pix...det ni,slå det om ni kan!





1 kommentar: