08 januari 2010

tapetsering

Igår målades väggarna vit och idag tapetserades det,det vart precis som jag ville ha det,nu håller jag på att måla om en expedit hylla från vitt till orange,blir spännande när det är färdigt,när jag var på flugger å handlade allt så hade jag tänkt fuska å måla direkt på men dom var snabba att tillrätta visa mig att det blir aldrig bra om man fuskar så jag åkte på att köpa grundfärg också,får väl se om det blir nån skillnad.Passade även på att rensa upp därinne idag,gjorde det strax efter julafton då åkte nå kassar leksaker men det märktes då inte när d rensades idag.Ikväll blir d lets dance å ett glas rött :-) imorrn ska vi på barnkalas och det ska nog hinnas med lite skoter körning imorrn också...ska juh bli varmare nu :-)

1 kommentar:

  1. Tjusigt! Vi ska ta itu med hallen på övervåningen nu, men jag vet inte hur jag vill ha det... Ändrar mig hela tiden!

    SvaraRadera