03 december 2009

Today

Barnen skolas in på jollen och ekan,går superbra :-) pluggar matte på förmiddan...blir kanske 2 timmar....skulle nog behövas 5 men kidsen kommer hem å sen är d kört,isak vill inte gå å sova så vid 21:30 kanske han sover å då har jag absolut ingen inlärnings manick igång....får bara hålla tummarna att jag kan boken om 5 veckor.

Idag ska vi fara till gammelmormor och hälsa på,käka middag där å ta med hon å handla,skönt å slippa laga middag :-) Marcus jobbar i helgen å det är juh alltid lite trist men vi ska på elliots kalas på lördag så man har juh nått inbokat iaf,sen måste jag göra ett delprov i helgen också....får väl bli på söndag när marcus är ledig.

Volvo kanske ska börja återanställa....jag har juh inte slutat än så med lite tur kanske man slipper :-) hur som haver så kommer jag att fortsätta läsa hur det än blir.

1 kommentar:

  1. matte? Har du börjat plugga? Vad roligt! Eller? :) Nu är det mkt bättre med Isabella. Fick i henne frukost idag. Tjoho!

    SvaraRadera