13 augusti 2009

lugnet

Idag har det städats,för isak är på dagis så då kan man i lugn å ro påta på,mio sussar och marcus är i stan,skönt att få gjort bort städningen för i dagarna är d späckat schema,senare idag ska marcus jobba på förskolan och jag får främmande av min morbror,imorrn fyller mormor 70 år så då är d stor kalas,på lördag är det stor städ på fritids å på kvällen ska vi till malla på grillat...på söndag ska jag å kidzen träffa linn å jojo å deras barn,så på måndag lär man vara helt matt skulle jag tro.Planen var att jag skulle börjat jobba i veckan men jag får gå hemma med lön i 6 månader,känns jäkligt bra,men jag hoppas juh förståss att d kommer att vända så man får bli anställd igen...den som lever får se :-) bilder på mina skönheter,grisfia å vilden har roligt ihop,villket är allt för sällan tyvär,isak tycker att allt är hans,fick han bestämma skulle nog mio få sitta i ett hörn dagarna i ända,så det var skönt när dagis öppnade så hon får röra sig fritt här hemma....7 veckor har han varit hemma så det var rätt skönt för oss också när han for på dagis i måndags,Isak var helt lyrisk över att få fara också så det var juh skoj.Nä nu ska jag ta mig en kopp java å snika åt mig lite sol....tjingeling


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar