17 augusti 2009

dagen

Dagen har varit rätt lugn,Isak var vaken inatt,små förkyld som han varit så ville ha se på film klockan 24 å efter ett tag av bråk fick han som han ville,så vi hade sovit rätt dåligt inatt,blev en tur på maxi å handla och en sväng på lindex å köpa lite kläder åt isak,har varit ner på fotbollsplanen å lärt isak skjuta straffar,han var jätte duktig lilla grodan :-) klockan 19 slockande han å han lär nog sova som en stock inatt,pappa var också trött så han kojsade in runt 8 så mysan å jag har sett på tv å nu har hon också kojsat in.Morgondagen vet jag inte vad den bjuder på....borde ta å måla klart fönsterna men d är juh så tråkigt....blir nog nå roligare än så.Fick för mig att jag skulle bli blondin igen å köpte hem blekmedel men då har alla jag sagt det åt tyckt att jag passar bättre i mörkt hår så nu vet jag inte hur jag ska göra :/ små vappsingarna är novas (mammas hund)riktiga sötnosar :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar