08 februari 2010

ledigt

har tagit semester idag och imorrn,marcus är ledig så då passade jag på,barnen lediga från dagis så idag har vi varit å gjort ett stadsbesök,strosat i affärer...ja leksaksaffärer och sedan blev det en fika innan vi for hem,ikväll passade jag på att fara på trav,gick några hundra i vinst å det är juh alltid kul :-) + att jag träffade maria å micke en stund,planerade in att jag å hon ska ta oss en girlsnight out näst nästa helg,me like :-) var juh iof ute i helgen med marcus men man får passa på när lusten faller sig in villket inte alls är så ofta.imorrn planeras det att vi ska på badhuset å njuta av dagen,fösöker passa på när vi båda är lediga att göra lite saker utöver vardagen.Igår hade vi besök av linn filippa å elliot,isak gick å väntade från tidig morgon att filippa skulle dyka upp,alltid trevligt att ha dom på besök :-) nä nu ska jag se weeds,har blivit helt såld på den seien så jag sitter online å ser på datorn avsnitten som inte finns på tv:n...so long
efter magsjukan var inte isak så pigg så han somnade ifrån mackisarna å korven :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar