09 november 2009

punk'd


Snuttan blev punk'd idag, hon ser lite cool ut :-) skulle försöka mig på att ta julkorten idag på dom tillsammans men det insåg jag efter 2 tagna kort att det var kört att få dom att fasta tillsammans tittande in i kameran,så d fick bli separata kort.
Har suttit med engelskan idag....fasiken vad man har glömt saker ....stavningen som man kunde förut sitter inte riktig i benmärgen om jag säger då ;-)
Till helgen ska vi gå å se på bio men törs inte köpa biljetterna än,idag var 8 barn av 15 hemma från dagis med feber och halsont...svinis kanske så d är bara å avvakta å se om vi får det...jag har känt mig hängig idag å har en jobbig torrhosta men ingen feber eller andra förkylning symtom...barna matvägrar idag...hoppas d bara är nån ''matvägran'' period dom har så d inte är nån signal att nått är på gång....Näst kommande helg ska vi ha 1års kalas för snuttan,har bokat kyrkan i yttersjö,tänkte slå ihop släkten och vännerna samma dag å då blir det en aning trångt här hemma,sen har kyrkan massa rum för olika aktiviteter för barnen så det blir perfekt att släppa lös dom där så man kan fika å vara social med alla :-)

1 kommentar: