25 september 2009

helg igen :-)

Få se om min måbärshäck dyker upp idag,var juh veckor sedan jag beställde,pratade med dom i tisdags å dom lovade att jag skulle ha dom innan helgen,men dom har inte dykt upp än :-(
Började dagen med att surfa runt och leta gardiner,hittade dom hära som kommer att passa perfekt,behöver inte ens byta till jul för dom känns lite juliga :-)

Vecka har varit lugn,tog flera dagar att återhämta sig efter lördagen som bjöd på teater middag och utgång....på måndagen var det arobics och jag var helt slut efter den timman!varit ute å gått varje dag med elisabeth...känns riktigt bra,men har dessvärre gått upp i vikt i veckan,vet inte vad det beror på men nu ska jag lägga om kosten och äta efter lchf å se om d gör nån skillnad,varit med mamma på stan,var tänkt jag skulle köpa lite saker till barnen men det blev mamma som handlade åt dom istället,isak fick sig ett fint fleece set att ha under ytterkläderna i höst,mio fick sig en fin jacka,sen var vi på olssons tyger å gissa vad dom fått in?!randiga velour tyger,hur mycket som helst!dom finaste låg på 229kr/m men dom är rätt breda så man får lätt ut två par byxor på bredden,så nu ska mamma sy varsit par brun/orangea mudd byxor till barnen....sen håller hon på med en massa annat roligt till dom,Malins mamma ska sticka/tova mössor åt ungarna,vet inte riktigt hur hon gör,men dom är urtjusiga har jag hört :-) nu väntar jag på bettan,ska gå våran dagliga runda så tjing!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar